Monday 15 February 2016

Review Print Expert Shah Alam






Bismillah.

Berita gembira untuk pelajar tahun akhir, pelajar pertengahan, pekerja sambil belajar dan seangkatan dengannya.  meh nak habaq mai ni salah satu cara nak jimat dalam pengajian melalui printing dan sebagainya.  al-maklumlah, kalau nama pun pelajar, mesti banyak guna duit untuk fotostat, printing, scanning, binding dan sebagainya kan, hah kat Print Expert Shah Alam Seksyen 2, anda tak perlu fikir banyak kali untuk jimat.  sebab memang jimat untuk printing sedebuk satu kelas atau dalam kuantiti yang banyak.

untuk pelajar tahun akhir yang pastinya akan print final research paper sekali dengan hard cover dan cd sekali kan, apa kata korang usha Print Expert ni dulu tengok harga, yang pastinya memang berbaloi-baloi.  Print Expert ni jugak dikatakan kedai printing popular dekat Shah Alam tu, hah apa lagi, ni lah masanya.

hari tu masa saya nak print out final research paper sekali dengan hard cover, print dekat sini je, Murah, Cepat, Staff yang peramah, Selesa dan Berbaloi.  

untuk print hard cover, harga printing black and white sahaja rm0.15 untuk sehelai, harga hard cover sahaja mengikut hari apa korang nak ambil, paling murah 3 hari siap rm9.90 je oiiiii.. terlajakkkkkkkkkkkk murah.  kalau nak amik dalam masa sejam atau urgent, harga lagi mahal.  color printing pulak rm0.70 sehelai dan rm2.00 untuk buat cd.  murah kan?  hari tu saya print out untuk group 4 orang sekali total seorang untuk lebih kurang 60++ muka surat rm35-rm38 sahaja siap cd seorang.  murah kan??  kalau tempat lain, tak tahu lah kalau ade yang murah lagi.  




ni contoh saya print hard cover bulan 1 hari tu.  


so apalagi, Print Expert is the perfect place to get cheap price.  untuk maklumat lanjut boleh pergi website dulu check apa yang patut.  http://www.printexpert.my/ .. 


No comments:

Post a Comment